پیچ رولپلاک نمای ساختمان

پیچ رولپلاک نما

پیچ رولپلاک نمای ساختمان :

به عملیات اجرای پیچ رولپلاک نمای ساختمان به منظور استحکام بخشی به نمای ساختمان و تثبیت کردن سنگ و جلوگیری از ریزش سنگ نما پیچ رولپلاک نما گفته می شود.همان طور که گفته شد اهداف مورد نظر از پیچ رولپلاک نمای ساختمانها محکم سازی و تثبیت کردن و ایمن کردن سنگ نما به منظور جلوگیری از ریزش و سقوط می باشد.
روشهای اجرای پیچ رولپلاک نمای ساختمان متفاوت می باشد و این تفاوت بستگی به هزینه و شرایط و محیط کاری دارد ولی باید این را ذکر کرد که مجموعه نوید بهسازی با انواع روشهای کار در ارتفاع یعنی جرثقیل ،بالابر ،داربست ،کلایمر و طناب آشنایی کامل دارد و قادر است با تمامی روشهای کار در ارتفاع عملیات ایمن سازی سنگ نمای ساختمان را اجرا کند و ایمن سازی لازم را برای نمای ساختمان به ارمغان می آورد.

پیچ و رولپلاک نما

قیمت و تعرفه پیچ رولپلاک:

هزینه پیچ رولپلاک نمای ساختمان به عواملی مختلفی بستگی دارد که این موارد باید توسط کارشناس مربوطه بازدید و بررسی شود و سپس قیمت نهایی برای کارفرما و مشتریان محترم صادر می گردد.
اما عواملی که در تعیین قیمت پیچ رولپلاک موثر می باشند عبارت است از :
ضخامت سنگ کار شده در نما :یعنی سنگ کار شده اگر که از ضخامت بیشتری برخوردار باشد بنابراین زمان لازم برای سوراخ کاری سنگ طبیعتا افزایش پیدا می کند و اگر که سنگ دارای ضخامت نرمال را داشته باشد همان زمان طبیعی صرف می شود
نوع و جنس سنگ : چنانچه سنگ کار شده در نمای ساختمان از سنگهای سفت و سختی باشد هم میزان زمان سوراخ کاری به تبع آن افزایش می یابد و هم میزان خوردگی و شکستگی مته هم افزایش می یابد ولی اگر که سنگ از جنس سنگ های آهکی باشد در این صورت هم تایم سوراخ کاری کاهش می یابد و هم مصرف و شکستگی مته هم کاهش می یابد.
میزان ریزش و سقوط سنگ های نما : اگر که میزان افت و ریزش سنگ کار شده در نما زیاد باشد در نتیجه زمان و متریال مصرفی برای پیچ رولپلاک هم افزایش می یابد و اگر که این میزان کم باشد بنابراین زمان و متریال هم کم میشود .
طول و قطر و جنس پیچ : طول و قطر پیچ لازم برای تثبیت کردن سنگ نما بستگی به ضخامت سنگ مربوطه و جنس آن نیز بستگی به شرایط آب و هوایی و سفارش مشتری دارد.
روش اجرای پروژه :روش های لازم برای اجرای کار نیز در قیمت و هزینه پیچ رولپلاک تاثیر گذار می باشد که به کاربردن روش مناسب بستگی به شرایط و محیط کاری و هزینه ای که کارفرما می کند دارد.
کارشناس مربوطه بعد از بازدید پروژه و کنار هم قرار دادن مجموع این عوامل رای و نظر خود را نسبت به مدت زمان اجرای کار و قیمت و تعرفه پیچ رولپلاک نمای ساختمان را اعلام می نماید و در صورت توافق بین کارفرما و شرکت فرداد منعقد می شود و گروه اجرایی وارد صحنه میشود و پروژه به اجرا در می آید .

پیچ رول پلاک نما ساختمان با طناب : یکی از روش های ایمن ،سریع ، ارزان و مقرون به صرفه برای اجرای پیچ رولپلاک نمای ساختمان روش دسترسی با طناب یا همان روپ اکسس می باشد که این روش اجرایی دارای قدرت مانور بیشتری نسبت به سایر روشها می باشد یعنی از لحاظ ایمنی دارای پروتکل های محکم و قوی و اصولی میباشد و هم نسبت به سایر روش ها ارزانتر و سریعتر می باشد.
البته باید این نکته را بیان نمود که اجرای کار پیچ رول پلاک با طناب ارتجاعی نیازمند تخصص و مهارت و تجربه کافی و لازم می باشد تا بتوان این کار را با ایمنی لازم و سرعت مناسب اجرا کرد بنابراین تکنسین مربوطه باید آموزش و مهارت های لازم را در این زمینه کاری سپری و کسب کرده باشد تا بتواند جوابگوی خدمات باشد .
مجموعه ما به شما مشتریان محترم پیشنهاد میکند که اگر دنبال خدماتی ایمن ،سریع و قیمت مناسب هستید تا بتوانید نمای ساختمان خود را محکم و ایمن نمایید از خدمات کار در ارتفاع با دسترسی طناب این مجموعه بهره بجویید تا بتوانید محیط کاری و زندگی خود را ابه وسیله این خدمات ایمن و بیمه نمایید .

 

ایمن سازی سنگ نمای ساختمان

 

علت ریزش و سقوط سنگ های کار شده در نمای ساختمان می تواند یکی از عوامل زیر باشد :
_اسکوپ نبودن سنگ با سیم های مخصوص اسکوپ
_ قرار نگرفتن ملات و مصالح لازم و کافی در پشت سنگ
_رعایت نکردن نسبت ترکیب سیمان و ماسه و استفاده نکردن از چسب و ضد یخ و همچنین بتونه مخصوص در ابزارهای سنگی
_انقباض و انبساط هوا
_استفاده از سنگ نامرغوب و نادیده گرفتن شرایط آب و هوایی هر منطقه در هنگام کار کردن سنگ نما
_زلزله و سایر عواملی که موجب لرزش و ارتعاش در ساختمان شود و باعث ریزش شود.

 

روند اجرای کار پیچ رول پلاک نمای ساختمان :

قبل از اجرای عملیات پیچ رولپلاک نما باید به چند نکته توجه کرد و این موارد را از قبل تعیین و انتخاب نماییم تا برنامه گروه اجرایی پروژه مشخص شود و استارت پروژه خورده شود ،که این موارد از قبیل : روش اجرایی لازم و مناسب پروژه ،دریل مناسب برای سوراخ کاری و مته و پیچ رولپلاک مناسب برای اجرای کار .بعد از این که این موارد مشخص و معین شد.

 

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

گروه اجرایی از یک ضلع ساختمان مشغول به سوراخ کاری و بستن پیچ ها می شوند ،در حین اجرای کار تمامی پرسنل باید از لوازم و تجهیزات ایمن مانند عینک ،کلاه ،ماسک و کمربند ایمنی استفاده کرده و دستورالعمل های ایمنی را نیز رعایت کنند تا حادثه ای بروز ندهد. بعد از این کل نمای ساختمان پیچ رولپلاک شد باید سنگ هایی را دچار ریزش شده اند را نصب کرد و اگر جاهایی از نمای ساختمان دچار ترک خوردگی و شکاف باشند باید با بتونه مخصوص این شکاف ها و ترک خوردگی ها را پر و ترمیم کرد ،بعد از اتمام پیچ رولپلاک نما و نصب سنگ و ترمیم باید روی پیچ ها را با بتونه همرنگ سنگ پوشش داد تا علاوه بر زیبایی نما پیچها دچار زنگ زدگی نشوند .در ضمن تمامی سوراخ هایی که برای پیچ رولپلاک روی سنگ نما زده می شوند باید خزینه باشند و سر پیچ به هیچ وجه از دهانه سوراخ خارج تر نباشد در نتیجه پیچ رولپلاک نمای ساختمانها روش مناسبی جهت جلوگیری از ریزش سنگ و استحکام بخشیدن و ایمن کردن نمای ساختمانها می باشد و این امر را باید جدی گرفت تا متحمل زبان های مالی و جانی نشویم .

نقاطی از نمای ساختمان که حساس هستند و زیاد دچار ریزش می شوند غالبا قسمت هایی از نما هستند که ابزار نما به کار رفته باشد مثل قاب دور پنجره ها، سنگ های کم عرض روی ستون ،قسمت سینه کفتری یا آبرو نما و سنگ های ریز دور نما و غیره که ممکن است خطر آفرین باشند و نیازمند محکم کاری و در نتیجه پیچ رولپلاک می باشند.نماشویی نویدبهسازی

 

 

پیچ رولپلاک نما

Call Now Buttonتماس با ما